poniedziałek, 2 listopada 2015

#46 School

I nadszedł dzień, którego Penny obawiała się tak bardzo. Początek roku szkolnego.

Nie miała tamtego dnia siły zupełnie na nic. Nie poszła nawet do szkoły, ale nie czuła potrzeby. Siedziała na Twitterze, jak zwykle. Przeglądała profile swoich ulubionych osób. Pierwszym, jak zawsze był profil Harry'ego. Zauważyła, że oznaczył go ktoś na zdjęciu. Zdzwiło ją to, ponieważ chłopak wyglądał zupełnie inaczej niż na fotografiach, które miał na swoim profilu. O wiele seksowniej. Długie włosy, tatuaże, biała koszula rozpięta do połowy tułowia, a do tego czarne rurki. To wszystko składało się w idealną całość.

Penny: Czemu publikujesz jedynie swoje stare zdjęcia? Wstydzisz się tego, jak wyglądasz?

Harry: Nie, ale...

Penny: Ale?

Harry: Miałem kiedyś inne konto, wrzucałem tam swoje teraźniejsze zdjęcia i co chwila dostawałem wiadomości typu: "Poszukuję kogoś z kim będę mogła spędzić miło noc, nie jesteś może chętny?". To było naprawdę męczące.

Penny: Rozumiem. Muszę już kończyć. Źle się czuję.

Harry: Ej, co jest?

Penny: Nic, ale muszę się zdrzemnąć.

Penny dopiero w tamtej chwili zorientowała się, że nie brała leków od tygodnia, a to oznaczało tylko jedno, że jej choroba postępowała i to dwa razy szybciej.

Od autorki: Moja wena twórcza powróciła, ale wątpie, żeby na długo. Nie chcę mi się nawet myśleć, że jutro trzeba będzie wrócić do szkoły. Ja chcę zostać w domu i pisać.

Mam jeszcze jeden rozdział w zapasie, a właściwie to jeden i pół, ale nie wiem, czy jutro go dodam. Najpierw chcę napisać następne do przodu, a jutro raczej nie będę miała czasu z 3 prostycz przyczyn:
a) muszę przygotować się do polskiego
b) muszę pouczyć się z fizyki, bo ostatnio zarobiłam jedynkę
c) jutro przylatuje moja babcia, której nie widziałam ponad rok, więc będę chciała spędzić z nią trochę czasu. Postaram się jednak znaleźć chwilę dla was.

A teraz już kończę, bo muszę zrobić jeszcze jedną rzecz, a po 6 trzeba będzie wstać. Dobranoc :*

~Pauline~

2 komentarze:

  1. Oby Penny nic sie nie stalo przez to ze nie brala leków
    Harry dostawał takie wiadomości,nawet zabawne
    Miłego czasu spędzonego razem z babcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Penny?!
    Nie, niech się nie dzieje to, o czym myślę. Jeju :c
    Harry taki buntownik, hahaha :D Stare zdjęcia wrzuca! :D
    Buziaki, karmeeleq

    OdpowiedzUsuń